Alla planerade anläggningsprojekt där entreprenör inte är upphandlad i Solna

Signaloptimering längs Ostkustbanan sträckan Solna-Skavstaby
Signalerna placeras med kortare och jämnare signalsträckor på inner- och ytterspåren. Hållplats Norrviken byggs om och befintliga vändmöjligheter i Upplands Väsby förbättras.
Nybyggnad av entré till tunnelbanestation i Solna
Ekelundsområdet, Huvudsta 4:28 m fl
Projektledning och samordning för väganläggningar i Stockholms län
Kontrakt på 2 år med option på ytterligare 1+1+1 år.
Gatuutbyggnad för nybebyggelse Huvudstafältet, Solna
Planer finns för ny gata från korsningen vid Tritonvägen - Huvudstaleden - Frösundaleden och sen förbi Oskarsro och gamla Solna Kulturskola för att sedan anknyta till Huvudstagatan i ytterligare en ny korsning när man bygger om Mälarbanan. Planeras att utföras i fem etapper över en tidsperiod om ca 10 år.
Gatuutbyggnad för nybebyggelse Huvudstafältet, Solna
Planer finns för ny gata från korsningen vid Tritonvägen - Huvudstaleden - Frösundaleden och sen förbi Oskarsro och gamla Solna Kulturskola för att sedan anknyta till Huvudstagatan i ytterligare en ny korsning när man bygger om Mälarbanan. Planeras att utföras i fem etapper över en tidsperiod om ca 10 år.
Gatuutbyggnad för nybebyggelse Huvudstafältet, Solna
Planer finns för ny gata från korsningen vid Tritonvägen - Huvudstaleden - Frösundaleden och sen förbi Oskarsro och gamla Solna Kulturskola för att sedan anknyta till Huvudstagatan i ytterligare en ny korsning när man bygger om Mälarbanan. Planeras att utföras i fem etapper över en tidsperiod om ca 10 år.
Gatuutbyggnad för nybebyggelse Huvudstafältet, Solna
Planer finns för ny gata från korsningen vid Tritonvägen - Huvudstaleden - Frösundaleden och sen förbi Oskarsro och gamla Solna Kulturskola för att sedan anknyta till Huvudstagatan i ytterligare en ny korsning när man bygger om Mälarbanan. Planeras att utföras i fem etapper över en tidsperiod om ca 10 år.
Gatuutbyggnad för nybebyggelse Huvudstafältet, Solna
Planer finns för ny gata från korsningen vid Tritonvägen - Huvudstaleden - Frösundaleden och sen förbi Oskarsro och gamla Solna Kulturskola för att sedan anknyta till Huvudstagatan i ytterligare en ny korsning när man bygger om Mälarbanan. Planeras att utföras i fem etapper över en tidsperiod om ca 10 år.
Modernisering av styranläggning för reservkraft, Karolinska i Solna
Avser modernisering av styranläggning för reservkraft på Karolinska sjukhuset vid Solna.
Nybyggnad av parkeringsplatser i Solna
Nybyggnad av ca 18 st parkeringsplatser invid ett parkeringshus.

Gratis erbjudande
till företag!

Boka visning och få en gratis lista från landets största projektdatabas och den mest omfattande bevakningen av projektmarknaden.
Vi tar tillsammans fram en gratis lista medan du får en visning av Byggfakta SMART (erbjudandet gäller inte privatpersoner).